diumenge, 20 d’abril del 2014

El Gat Salvatge.










    Com podreu comprovar, aquesta narració ha estat escrita des del Lliure Office, dins del Sistema Operatiu Linux de FEDORA. Sí, ja sé que és fer-li propaganda, no sé si serà ètic o no, però no importa. No és una bona narració, però té una virtut: l'he escrita jo, i la he dedicada al gat de la meves filles, i que li diuen... Salvatge. Ja dic que no estic content d'aquesta narracioneta, però tot i això ací va. I tant si us ha agradat a vosaltres com si no, feu-m'ho saber a través dels comentaris. Si voleu, és clar, però comentar no costa una puta merda - amb perdó -. Sabeu de què estic parlant en aquesta metàfora intitulada "El Gat Salvatge"? si voleu que us ho digui, envieu-me comentaris, que us respondré. 
    Ah, per cert! Totes les imatges són de La Viquipèdia.   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada