divendres, 13 d’abril del 2012

Bienvenido Al Club de Los Poetas Muertos.

Benvingut al Blog de

El SOLITARI ERRANT.

NO APTE PER A GENT SENSE CAP SENTIT DE LA IMAGINACIÓ.

       Benvingut al Blog del Solitari Errant que és el Solitari Etern. O, com ho volia l'autora del Frankestein, donya Mary Selly, El Mortal Immortal - aquest és una de les seves  moltes narracions curtes -. Us convide a un Viatge per la imaginació. Llarg o curt, no sé el que pugui durar, tot dependrà de vosaltres, però tinc l'esperança que duri tota la vostra vida. Car la imaginació és un component que no deu de faltar - ni de sobrar - a la ment de qualsevol persona. Què trista é3s - o deu d'ésser - la vida d'algú que no posseeixi un pessic d'imaginació! 
       Totes les narracions ací incloses són meves. Les he imaginades jo, les he escrites jo. I encara que no apareix per cap banda el meu nom vertader - jo, que sempre em presento amb el nom de Robur, o de Vathek, i ara com El Solitari Errant -, puc demostrat qui sóc jo i que tot açò és de la meva pròpia collita. Si em voleu fer algun comentari sobre tot quant ací aniré publicant, o si teniu cap problema amb tot açò, o si el vostre dimoni (daemon) personal us mormola a l'oït alguna mala idea, feu-me arribar. Els vostres suggeriments poden ésser de gran ajud. I si algun Editor està tan boig per a considerar que tots els meus escrits posseeixen alguna qualitat específica, i que per tant són millorables, que també m'ho faci saber a través d'aquest Blog. Romandré impàvid però no decebut els vostres comentaris, siguin de la mena que siguin.  
       Prepareu ja l'equipatge! Partim ja!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada